Regnig natt, fin morgon inget upptag...

Idag tog jag en ledig förmiddag från arbetet för att åka till skogen med Meija.

Detta var mitt första släpp på morgonen i år och jag hade stora förväntningar p.g.a. att Meija reste en hare senast vi var ute.

Tyvärr kom inget upptag för Meija idag.

Hon sökte ut bra och arbetade mycket länge på slag som hon aldrig redde ut. 

På GPS såg jag att hon förflyttat sig 1,7 mil när jag åkte hem och får glädjas åt att hon i alla fall fått lite skogmotion.

 

Till helgen kommer min kompis Ingemar (med familj) upp till Värmland och vi skall jaga både lördag och söndag.

Återkommer söndagkväll med rapport om utfallet...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0