"Lite vax på dom här kängorna gör nog susen"

Förra veckan lämnade jag in mina gamla Meindlkängor för reklamation p g a att de läcker in vatten. Jag hade aldrig trott att jag skulle få ut några ny på garantin, dels för att de var så gamla men också för att jag vanvårdat dem så mycket.

Därför blev jag så otroligt glad när den trevliga och glada tjejen från affären ringde och sa att de accepterat min reklamation och att det därför fanns nya kängor att hämta.
När jag sedan kom till affären och hämtade ut mina kängor skrattade tjejen konstant och måste tyckt att det var helt sjukt att det gick att få ut helt nya kängar när de trasiga kängorna var både hundbitna och söndertorkade.
Det sista hon sa till mig innan jag gick var "lite vax på dom här kängorna gör nog susen"



Nya fina Goretexkängor av märket Meindl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0