Meija är riktigt stel idag

När jag kom hem från jobbet igår (kl. 19:30) var Meija mycket stel och haltade illa på sitt vänstra framben.
Jag har ett stretchprogram för hundar, hämtat ur den gamla jakttidningen Jakthunden, som jag körde på Meija. Hon blev otroligt mycket bättre och haltandet var faktiskt helt bort på en gång.

Idag ringde min dotter till mig och sa att Meija verkar sjuk då hon ligger på samma fläck hela tiden och åter haltade mycket illa när hon till slut reste sig och gick iväg.

Jag får köra mitt stretchprogram i eftermiddag igen och därefter ta en kortare promenad för att mjuka upp henne så hoppas jag att hon snart är i form igen.


Kommentarer
Postat av: Björn

Hoppas Meija blir bättre till på lördag, vill gärna höra henne driva (helst då hare).

Hur som helst så tackar jag i förväg för inbjudan till ert hem och till skogen.

/Björn

2010-09-30 @ 20:26:13
Postat av: Bele

Ja Björn; jag hoppas verkligen hon skall bli bra innan lördag eller åtminstone till söndag morgon.



För mig är det också bra att vara några stycken nu när jag sett att hon har intresse för rådjur.



Varmt välkommna hem till oss i helgen för umgänge och inte minst för jaktliga äventyr.

2010-10-01 @ 07:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0