Hundenheten stänger av sig

Har under en dryg vecka haft problem med att hundenheten (DC30) till min Garmin Astro 220 stänger av sig.
Meija har varit duktig och hitintills kommit tillbaka på sina bakspår efter avslutat drev men det känns olustigt att inte ha full koll. I söndags lånade jag Ingemars hundenhet och jag behövde inte vara orolig...





Jag har nu skickat in halsbandet (i måndags) till Garmin och jag måste säga att deras supportsida på nätet samt deras telefonsupport är helt suverän. Kontakten med dem har minst sagt varit mycket positivt.
Jag har ingen förhoppning om att ha halsbandet innan helgens jakt tyvärr men får vara glad om den kommer innan nästa vecka är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0