Fredag och helgen är här...

Äntligen helg!!!

Som det ser ut nu kommer det att bli rejält kallt i helgen och det gäller därför att klä sig ordentligt.

Tyvärr har jag fått styra om min idé om att åka till skogen på lördag med mina barn. Frugan har fått in mycket beställningar till sitt företag och hon kommer att arbeta stora delar av lördagen. Hon har då önskat att jag och vår äldsta dotter Julia skall orda fint i huset inför 1:a advent.

Som stövarjägare är det viktigt att inte ligga på minus hos hustrun och jag ställer naturligtvis upp på detta, jakten på söndag kvarstår.



Typiskt Meija, skall alltid vara med, här när grabbarna spelar Spiderman på PS2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0