Kanske jakt på tredjedagjul

Idag har det varit konstant mellan 24ºC - 26ºC och defenitivt inget väder att släppa någon hund i.
Jag var ute på månsken måndagnatt mellan kl. 11:00 – 01:45 och Meija var endast med i koppel då de var på tok för kallt att släppa henne.

Jag såg inga harspår men rörde mig bara över ett mindre område och var heller inte inne i skogen något.
Att frugan och min dotter tyckte att jag var en total galning är något jag kan bjuda på. Lugnt och tyst i skogen var det alla fall och ofattbart ljust.

Under tredjedagjul har jag planerat att jaga hare på mina gamla jaktmarker och återkommer med rapport från denna jakt.

 

God Jul

/Nicklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0