Vinterväder råder, ledighet kommer med önskan om "frisedel" från frugan...

Här i Värmland råder vinterväder och kommer så att vara en lång tid framöver, i alla fall om man ska våga tro på SMHI. Detta innebär att hoppet tänds för att det skall kunna bli intressanta jaktdagar framöver.
Jag hoppas bara att frugan låter mig komma ut i skogen under min julledighet som faktiskt sträcker sig ända fram till och med den 10 januari.
Min fru har nämligen köpt ett kafé och jag kommer nog att lägga stor tid på förberedelser för uppstart av den samma.

Men men, det finns väl inget som säger att jag inte kan jaga på förmiddagarna och arbeta i "hennes" kafé på eftermiddagarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0