Imorgon är det dags igen!

Imorgon är det dags att åka til Fjäll med Meija igen.
Vill bara poängtera att Meija är otroligt pigg efter våra skogsbesök och bara jagar så länge hon visar att hon tycker det är kul. Med en unghund är det viktigt att det inte blir heldagar i skogen utan mer förmiddagspass och så länge hunden visar sig pigg och intresserad.

Imorgon skall jag göra allt jag kan för att det skall bli hardrev men känner mig slagen på förhand. Med en skog med så mycket räv i undrar jag hur detta skall gå till. Mitt enda alternativ är att gå med Meija i band och söka upp nattraj efter haren och göra ett försök att resa den ur sin lega, inte en allt för lätt uppgift.

Rapport kommer efter morgondagens jakt.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0