Dags för skogsträning imorgon igen

Det skall som vanligt bli kul att fara till skogs med Meija imorgon igen och vädergudarna visar sig vara på gott humör och erbjuder på uppehåll åtminstone i natt och fram t o m middag.
Jag hoppas verkligen att jag får chans att se drevdjuret imorgon så jag med säkerhet kan berömma eller fördöma.
Jag kan tänka mig att denna återkommande tråd börjar bli tjatig, men är dock så viktig för stövarjägaren med sin unghund. Jag är nämligen livrädd för att hon gång på gång skall driva rådjur utan att jag får reda på detta och att detta skall ge henna fel indikationer, nämligen att vi är i skogen just för att sätta fart på detta klövklädda vilt.

Utlovar rapport efter morgondagens skogsbesök.

Meija vilar ut in för morgondagens äventyr




Detta får bli dagens jaktbild, Meija i Fjäll (mina jaktmarker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0