Baljåsens Rami (Meijas far) på tionde plats vid stövar-SM 2009

Rami låg på en tredjeplats efter första dagen av årets Stövar-SM. Vägen fram till SM har jag förstått varit bra och goda resultat har presterats från detta kraftpaket till hane. Tyvärr blev det problem under dag 2 och Rami rasade ner till plats nr: 10.
Jag vill här på min blogg passa på att gratulera Jan Hed och Rami till deras medverkan i SM och hoppas på nya chanser för detta ekipage i detta sammanhang längre fram.
Jag gläds naturligtvis att gener från Rami finns i min ungtik Meija...

Jan Hed med sin Baljåsens Rami, bilden är tagen vid Stövar-SM 2009


Kommentarer
Postat av: Berndt Lappen Lindberg

Hej Nicklas! Jag ska följa Meija på bloggen.Hoppas det blir en rävhund för jag vet hur roligt det är med rävjakt.Hoppas hon blir lika bra som Malte. Mvh Berndt;

2009-12-09 @ 22:19:14
URL: http://stovarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0